Zomerconcert
Onze zomer is niet ingeluid voordat wij ons nog één keer hebben laten zien aan het publiek met alle geledingen van onze mooie vereniging! Dit doen we namelijk traditioneel tijdens ons Zomerconcert! Dit jaar vindt het concert plaats op vrijdag 17 juli en zoals gezegd zijn hier ons Opstap-, Midden-, Groot Orkest te horen en dit jaar voor het eerst ook ons klarinetensemble!
Het concert start om 19:00u op de parkeerplaats naast Dorpshuis ‘t Klokhuis in Maurik. Het concert is gratis te bezoeken maar denk er wel aan om je eigen (klap)stoel mee te nemen als je wilt zitten!

